Mijn Keurmerk servicepakket
29 oktober 2020 - Nieuws
Mijn Keurmerk servicepakket
Wanneer u het lastig vindt om uw documenten zelf te uploaden naar uw dossier bieden wij de volgende diensten aan:
Tegen een geringe vergoeding van €. 20,- excl. BTW per kalenderjaar kunt u de documenten naar ons mailen zodat wij deze aan uw dossier kunnen toevoegen. Per 1 januari 2021 bedragen de kosten €. 35,- excl. BTW per kalenderjaar.
U kunt ook kopieën per post naar ons sturen; dan geldt een tarief van €. 30,- excl. BTW per kalenderjaar. Per 1 januari 2021 bedragen de kosten €. 45,- excl. BTW per kalenderjaar
Werkwijze
Wanneer u het servicepakket wilt aanschaffen kunt u dit zelf regelen in uw dossier. U gaat naar het tabblad Deelnemerschap, hier kunt u aangeven welk servicepakket u wilt.
Indien u gebruik maakt van ons servicepakket en de bewijsstukken per email aan wilt leveren kunt u dit, onder vermelding van u registratienummer, mailen naar: servicepakket@mijnkeurmerk.nl.
Let op! Wij verzoeken u vriendelijk om:
• Uw registratienummer in het onderwerp te zetten
• Alle bijlagen in één mailbericht te sturen
• De documenten mogen niet groter zijn dan 2MB. U kunt documenten verkleinen op https://nl.pdf24.org/
• Elk bewijsstuk in een apart bestand te zetten
Indien u de stukken per post verzendt dan kan dit naar het volgende adres:
Kiwa Mijn Keurmerk
Nevelgaarde 20B
3436 ZZ Nieuwegein
Looptijd
Het bedrag betaalt u voor het gehele jaar. Dus als u van één van deze twee diensten gebruik maakt, kunt u het gehele kalenderjaar de documenten per e-mail of post verzenden. Wilt u geen gebruik meer maken van deze diensten, dan moet u vóór 1 december van het kalenderjaar dit stopzetten. Dit kunt u zelf regelen in uw dossier via tabblad Deelnemerschap.