Mijn Keurmerk

Panel met deelnemers

Het doel van het panel met deelnemers van Mijn Keurmerk is om meer inzicht te krijgen vanuit de gebruiker. Hierbij kijken wij naar de eisen vanuit het keurmerk, de wet- en regelgeving, het gemak van de portal en nieuwe ontwikkelingen.

Heeft u interesse om als deelnemer onderdeel te worden van ons panel of heeft u vragen omtrent de laatste ontwikkelingen, neem dan vrijblijvend contact met ons op via het contactformulier. 

Hierbij referenties van onze deelnemers:

De ontwikkelingen in de zorg en met name bij de zelfstandigen die zorg verlenen op locatie hebben al jaren baat bij mijnkeurmerk.nl Een keurmerk dat inzicht geeft in de kwaliteit van de zorgverlener, zijn bedrijfsvoering en zijn ontwikkeling in zijn vakgebied. Zelf ben ik werkzaam als verpleegkundige in de Kindzorg , het zijn dan de ouders die de zorgverlener “uitkiezen” voor hun kind. Voor mij is het belangrijk dat ik bij een eerste kennismaking o.a. ook het keurmerk kan presenteren. Niet alle ouders zijn bekend met het keurmerk, en zijn vaak ook aangenaam verrast wanneer ze ervan horen.Door aan de ouders een derdenwachtwoord  te verstrekken hebben zij een goed inzicht van de kennis en kwaliteit van de zorgverlener. Het is een hulpmiddel voor ouders om tot een goede keuze te komen. Het beheer van het dossier vergt natuurlijk wat tijd, het uploaden van de benodigde documenten is vrij eenvoudig. Kom ik er zelf niet uit dan is de help-desk goed bereikbaar om mij te helpen. Ruim 20 jaar ben ik nu als zelfstandige gevestigd, ik wil graag voldoen aan alle kwaliteitseisen zoals gemeld in de WKKGZ, het keurmerk is hierbij voor mij leidend.


Anjo van Dieren 

Het is fijn dat er een keurmerk is, waarbij de opdrachtgever snel alle benodigde formulieren kan inzien, zoals het diploma, de VOG, etc, indien hij dat wenst.
Het scheelt mij tijd, ik hoef deze informatie niet zelf op te sturen of mee te nemen bij een eerste gesprek. De medewerkers van Kiwa hebben mij, waar nodig, steeds op een vriendelijke wijze geholpen met het compleet maken/ houden van mijn Kiwa dossier.

Annelies Blekman, verpleegkundige ( niveau 5 ), zzp'er  

Als zelfstandige in de zorg moet je m.i. kunnen aantonen dat je kwaliteit serieus neemt. Het was voor mij heel logisch om me zes jaar terug aan te sluiten bij Kiwa. Het werkt twee kanten op: je kan middels een kaartje laten zien dat je de zaken op orde hebt. Aan de andere kant blijven aspecten van kwaliteit ook in "je systeem". De verschillende verplichte zaken kunnen anders zo maar in de waan van de dag en de werkzaamheden op de achtergrond raken en vervolgens verlopen. Ik promoot Kiwa ook bij collega's: laat zien dat je het vak en jezelf serieus neemt. En zeker nu Kiwa de laatste jaren een verbeterde structuur heeft neergezet en de service heeft uitgebreid mbt tot de verwerking van de administratie.

Jos Damhuis 

 

Sinds 2016 werk ik met het KIWA keurmerk omdat ik het heel belangrijk vind dat clienten en organisaties kunnen zien dat ik aan alle eisen voldoe. Dankzij het keurmerk heb ik de mogelijkheid gekregen bij verschillende organisaties om te laten zien dat het keurmerk ECHT staat voor mensen die kwaliteit leveren. Wij hebben dan ook als eis naar nieuwe collega's die zich bij ons in willen aansluiten, dat zij het KIWA keurmerk moeten hebben. Kiwa gaat mee met de tijd, houd wet en regelgeving in de gaten en past de eisen die veranderen zo nodig aan zodat ik mede door de Kiwa voldoe aan de voorwaarden. 

Joyce de Bruijne

Contact

info@mijnkeurmerk.nl
088 998 4901
ma t/m wo: 10.00-12.30, 13.15-15.15
do: 10.00-12.00
vr: 10.00-12.30, 13.15-15.15

Ga direct naar contact