Mijn keurmerk

Documenten

Algemeen

Document informatie
Document informatie
Document informatie
Document informatie
Document informatie
Document informatie
Document informatie
Document informatie
Een zelftest voor ZZP'ers of ze onder de WKKGZ wetgeving vallen.

Handleiding & Instructie

Document informatie

B6 Klachtenfunctionaris en Geschillencommisie WKKGZ

In het kader van de WKKGZ dient u een samenwerking te hebben met een klachtenfunctionaris en aangesloten te zijn bij een geschillencommissie. In het kader van Mijn Keurmerk dient u dan ook jaarlijks het bewijs aan uw dossier toe te voegen dat u aangesloten bent bij een klachtenfuntionaris en geschillencommissie. Wij werken uitsluitend met erkende instanties. Dit zijn:

 

Erkende klachtenfunctionarissen die voldoen aan de wet WKKGZ (bewijsstuk erkende Klachtenfunctionaris):

 

Erkende Geschilleninstanties; Op onderstaande link vindt u alle Erkende Geschilleninstanties die erkend zijn door het ministerie van Volksgezondheid, Welzijn & Sport (bewijsstuk erkende Geschilleninstantie):

https://www.geschilleninstantieszorg.nl/erkende-instanties

 

Let op dat er naast prijsverschil ook een verschillend eigen risico is. Vergelijk dus alle bedragen goed om uit te zoeken welke voor u het beste uit de bus komt.

 

 

B40 Cliëntdossier - Elektronisch Cliënten Dossier

Onder de Wet Kwaliteit, Klachten en Geschillen Zorg (WKKGZ) bent u verplicht cliëntendossiers bij te houden en de resultaten van uw behandelingen/zorgverlening te registreren. Onderstaande Elektronisch Cliënten Dossiers zijn getoetst en goedgekeurd:

Wij zullen wanneer er meer toetsingen hebben plaats gevonden de lijst uitbreiden. U kunt bij ons een toetsing van het ECD aanvragen via de email: info@mijnkeurmerk.nl of het telefoonnummer: 088 998 4901.