Mijn Keurmerk

Contact

Wilt u een vraag stellen, informatie inwinnen over Mijn Keurmerk of reageren op wat wij doen? Laat het ons weten!
Vul het formulier hieronder in, dan nemen we zo spoedig mogelijk contact met u op.

Klik op onderstaande, geldende Reglement van Kiwa om het te downloaden:

Wellicht staat uw vraag en daarmee het antwoord al in onze FAQ. Klik hier voor het overzicht met de meest gestelde vragen omtrent Mijn Keurmerk.
We gebruiken uw naam en uw e-mailadres uitsluitend voor dat doel.

Contactformulier

Contactgegevens

Bereikbaarheid call center
ma t/m wo:10.00-12.30, 13.15-15.15
do:10.00-12.00
vr:10.00-12.30, 13.15-15.15
Postadres
Kiwa Nederland B.V.
Afdeling Human & Care t.a.v. Mijn Keurmerk
Nevelgaarde 20B
3436 ZZ Nieuwegein

Ter informatie

De cliëntenenquêtes kunt u uitsluitend in PDF formaat naar ons toesturen per e-mail. U kunt de enquêtes mailen naar: servicepakket@mijnkeurmerk.nl.
De post is niet altijd even betrouwbaar, als u de enquêtes per post opstuurt s.v.p. een kopie van de enquêtes maken en bewaren.
Indien u gebruik maakt van ons servicepakket en de bewijsstukken per email aan wilt leveren kunt u dit, onder vermelding van u registartienummer, mailen naar: servicepakket@mijnkeurmerk.nl.
Wilt u digitaal een VOG (verklaring omtrent goed gedrag) aanvragen, dan kunt dit aanvragen via e-mailadres: VOGaanvraag@kiwa.nl. U moet hierin de volgende zaken vermelden: Keurmerk registratienummer, voorletters, achternaam, geboortedatum en uw e-mailadres.