Mijn Keurmerk
Klacht of Bezwaar
Heeft u een klacht of bezwaar ? Dan kunt u contact met ons opnemen zodat we samen tot een oplossing kunnen komen. Klanttevredenheid staat namelijk hoog in het vaandel bij Mijn Keurmerk. De klacht dient schriftelijk ingediend te worden, per e-mail naar info@mijnkeurmerk.nl
Klik op onderstaande documenten om de bezwaar- en klachtenprocedure van Kiwa te downloaden:
Zodra wij de klacht per e-mail van u hebben ontvangen, krijgt u een ontvangstbevestiging.
Wij behandelen de klacht uiterst vertrouwelijk en serieus en zullen binnen 2 weken met een passend antwoord naar u reageren.
Contact
info@mijnkeurmerk.nl 088 998 4901 ma:10.00-12.00 di:10.00-12.00 en 13.00-15.00 wo:gesloten do:10.00-12.00 vr:10.00-12.00 en 13.00-15.00Ga direct naar contact