Nieuwe dienst: Mijn Keurmerk
30 oktober 2019 - Nieuws
Nieuwe dienst: Mijn Keurmerk voegt uw documenten toe aan uw dossier.
Vanaf 1 november 2019 is het mogelijk dat het team van Mijn Keurmerk de benodigde documenten toevoegt aan uw dossier. Tegen een geringe vergoeding van €. 20,- excl. BTW per kalenderjaar kunt u de documenten naar ons mailen zodat wij deze aan uw dossier kunnen toevoegen. U kunt ook kopieën per post naar ons sturen; dan geldt een tarief van €. 30,- excl. BTW per kalenderjaar.
Werkwijze
Wanneer u het servicepakket wilt aanschaffen kunt u dit zelf regelen in uw dossier. U gaat naar het tabblad personalia, hier kunt u aangeven welk servicepakket u wilt.
Looptijd
Het bedrag betaalt u voor het gehele jaar. Dus als u van één van deze twee diensten gebruik maakt, kunt u het gehele kalenderjaar de documenten per e-mail of post verzenden. Wilt u geen gebruik meer maken van deze diensten, dan moet u vóór 1 december van het kalenderjaar dit stopzetten. Dit kunt u zelf regelen in uw dossier via tabblad deelnemerschap.