Mijn Keurmerk

Klacht of Opmerking

Heeft u een klacht of opmerking ? Dan kunt u contact met ons opnemen zodat we samen tot een oplossing kunnen komen. Klanttevredenheid staat namelijk hoog in het vaandel bij Mijn Keurmerk. De klacht dient schriftelijk ingediend te worden, per e-mail naar info@mijnkeurmerk.nl

Om de klacht in behandeling te kunnen nemen, gelden de volgende criteria als ontvankelijkheidseis:  

  • De klacht bevat het relatienummer van de indiener (deelnemer);
  • Een beschrijving van de klacht of opmerking;
  • De gronden van de klacht;
  • De dagtekening;
  • De klacht dient ondertekend te worden.

Zodra wij de klacht per e-mail van u hebben ontvangen, krijgt u een ontvangstbevestiging.
Wij behandelen de klacht uiterst vertrouwelijk en serieus en zullen binnen 2 weken met een passend antwoord naar u reageren.

Contact

info@mijnkeurmerk.nl
088 998 4901
ma t/m wo: 10.00-12.30, 13.15-15.15
do: 10.00-12.00
vr: 10.00-12.30, 13.15-15.15

Ga direct naar contact